torsdag den 30. januar 2014

Tag en veninde med GRATIS på weekend workshop


Jeg har et labert tilbud til jer.
Kan dog mærke at det her indlæg ikke bliver så langt, for jeg er lige kommet hjem efter en 15 timers lang arbejdsdag og jeg skal jo op i morgen og være frisk til AOH messen

Nå men det der tilbud…..

KOM PÅ WEEKEND WORKSHOP OG TAG EN VENINDE MED GRATIS

Du kan vælge mellem  d. 1+2 marts  eller  d. 13+14 april

Altså du betaler 2250 kr for plads til to personer en hel weekend i min kælder sammen med jeres symaskiner - det lyder da meget godt, ikk??
Alle er velkomne, både øvede og nybegyndere.
Tryk på datoerne for at læse mere og købe dine pladser.

6 kommentarer:

  1. Det vilde tilbud kan jeg ikke sige nej til! Jeg ser fluks i kalenderen. :)

    SvarSlet
  2. Hold da op for et fedt tilbud, men øv øv skal arbejde begge weekender......
    God weekend i Rødovre
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  3. Hold da op et fantastisk tilbud! De pladser blev vist revet væk..?! I hvert fald er begge udsolgte nu... :( Men hvor er det skønt for dig, Line. :)

    SvarSlet
  4. Årh, det var et godt tilbud! Hvor ærgerligt jeg først ser det nu:-(

    SvarSlet
  5. Hvis der er nogle, som springer fra, så er min søster og jeg meget interesseret.

    SvarSlet
  6. Hvis nogen mangler en veninde, så......

    SvarSlet