tirsdag den 4. februar 2014

Sidste øjebliks slagtilbud

Jeg er brændt inde med en plads (for 2 personer) til weekend workshoppen d. 12+13 april.
Så selv om messen er slut, kan du stadig lige nå at benytte dig af det gode tilbud.

Rigtig mange gik desværre forgæves på messen, da pladserne var solgt inden for de første par timer, så jeg håber nogle af jer følger med her.

FÅ EN VENINDE MED PÅ WORKSHOP GRATIS.  
KØB DIN PLADS HER
(måske kommer der endnu en plads til salg i aften til weekenden 1+2 marts -  så hold øje!)

7 kommentarer:

  1. Det ser da ud som om der er udsolgt??

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne købe pladserne hvis der stadig er plads?!

    SvarSlet
  3. Jeg er også interesseret, hvis den ikke er solgt?

    SvarSlet
  4. Så er den til salg, havde glemt at aktivere annoncen - sorry!

    SvarSlet
  5. Eeeeeejjj nu kom jeg for sent.. Æv æv æv.. Hvis der er nogen der vil sælge én af pladserne, så er jeg meget interesseret!!!

    SvarSlet
  6. Jeg er også meget interesseret og holder øje i aften! :-)

    SvarSlet
  7. Den sidste plads er nu også besat - men der er mange andre workshops og fredagsfix på programmet:-)

    SvarSlet