onsdag den 29. januar 2014

Lille bitte gratis mini workshop


Der er ikke mange dage til AOH messen i Rødovre, hvor jeg skal ud og holde to små workshops for 20 kvinder, af én times varighed - og du er velkommen. Har brudt min hjerne rimelig meget med, hvad der kan lade sig gøre på så kort tid (uden symaskiner) - men er nået frem til at vi da bare går totalt Liberty sløjfe amok. Her kan alle være med - de er super nemme, de kan bruges til alt muligt og er rigtig fine til fx. en lille værtindegave.
Du skal blot tilmelde dig, det er gratis og jeg tager alt hvad der skal bruges med. Håber vi ses!

Du kan tilmelde dig de forskellige workshops her

Hold øje med bloggen, imorgen kommer jeg med et kodylt messetilbud på mine weekend workshops her i kælderen på Vesterbro. Det kommer til at gælde for alle - også for jer som af en eller anden årsag ikke kommer til Rødovre.


3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, god fornøjelse med workshoppen.
    den bliver helt sikkert fyldt.

    SvarSlet
  2. Ihh jeg glæder mig til at se hvordan du laver sløjfer ;-)

    SvarSlet
  3. Det var super hyggeligt at være med til din mini workshop. Min datter var helt vildt glad for sløjferne, så der skal helt sikkert laves flere her hjemme.
    Tænk at jeg har luret på din blog så mange gange og først til AOH messen finder ud af at vi kendte hinanden som børn/teens!
    Knus, Rikke

    SvarSlet