fredag den 15. juli 2011

Vil du på venteliste??

Det er tid til at få ryddet lidt op på den alen lange ventelise.... Der står virkelig mange på ventelisten og mange svarer aldrig når jeg sender tilbud om pladser ud. Derfor er jeg lige nødt til at få støvet den lidt af.
Alle pladserne er nu besat på både onsdags og torsdagsholdet. Der er stadig et par ledige på dagsholdet om tirsdagen.
Ønsker du at stå på ventelisten skal du sende mig en mail til marapytta@gmail.com
Hvis du mener du allerede står på ventelisten og gerne vil blive stående skal du også sende mig en mail.
Læs evt og reglerne for ventelisten og en masser mere om syskolen her

2 kommentarer:

  1. Jeg bor desværre alt for langt væk, til at komme på et af dine syhold. Sig til hvis du kunne finde på at lave et weekend-kursus på fyn! Måske på Kulturmaskinen?? (http://kulturmaskinen.com/Topmenu/Varksteder/Tekstil/Faciliteter.aspx) Men vil høre dig, hvad de blylodder (eller hvad det er) du bruger til at holde papir, stof osv fast med, når du tegner mønstre hedder? Og hvor de måske kan købes? Det ser mega praktisk ud! Tak fra Loui

    SvarSlet
  2. Hej Loui
    Jeg skal nok sige til. Det er noget jeg overvejer.
    Blylodderne er nogle min gamle kollegas far har lavet. Ander ikke hvad de hedder, men du kan jo bruge alt muligt bare det er lidt tungt. Jeg har bl.a pgså nogle kæmpe møtrikker jeg bruger til formålet.
    Kh Line

    SvarSlet