torsdag den 17. december 2015

midlertidig pause

Jeg er sat på pause...... Jeg er så glad for alle jeres mails og forespørgelser på Syskolen. Flere af jer skriver undrende mails. Desværre får jeg ikke svaret tilbage på dem alle sammen. Lige nu er jeg sat på pause. Syskolen er midlertidigt lukket og jeg kommer ikke til at holde workshops eller fredagsfix. Jeg har desværre fået konstateret kræft i knoglemarven og skal derfor igennem en behandling som kræver at jeg er væk det næste stykke tid. Jeg regner med at vende stærkt tilbage en gang i det nye år. Måske i forsommeren eller noget i den stil..... Glæder mig til at se jer alle sammen igen!

24 kommentarer:

  1. Hej
    Nu har jeg som sådan ikke været på kursus hos dig, men fulgt din blog lidt i stilhed og beundret alle de fine ting. Vil blot ønske dig alt mulig held og lykke i din tid fremover
    Hilsen Annie

    SvarSlet
  2. Åh det er jeg ked af at høre Line. Jeg ønsker dig alt mulig styrke til det du skal igennem...

    SvarSlet
  3. Puha det var en forfærdelig opdatering. Jeg sender heling, styrke, overskud og lykke din vej.

    /Kristina.

    SvarSlet
  4. lyder ikke rart, så alt healing din vej og du snart er på toppen :-) elsker din blog

    SvarSlet
  5. Åh nej Line! Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg ønsker alt det bedste for dig, den sygdom må ikke få has på smukke, stærke, karismatiske Line. En hel masse kærlige tanker i din og din families retning.

    SvarSlet
  6. Åh men, kære Line. Masser af gode tanker og varme og heling i din retning.

    Kram Maria.

    SvarSlet
  7. Sender tanker til dig og familien. Håber det bedste for dig .

    SvarSlet
  8. Sender tanker til dig og familien. Håber det bedste for dig .

    SvarSlet
  9. Hej Line
    Sikken en opdatering 😢
    Jeg sender dig og din familie knus og tanker.
    Håber alt det bedste og ser frem til et fredagsfix når du vender tilbage 💖

    SvarSlet
  10. Hej Line
    Sikken en opdatering 😢
    Jeg sender dig og din familie knus og tanker.
    Håber alt det bedste og ser frem til et fredagsfix når du vender tilbage 💖

    SvarSlet
  11. Sender masser af knus og styrke jeres vej.kh. Katja Astrup

    SvarSlet
  12. Hej Line

    Det er jeg rigtig ked af at høre. Rigtig god bedring til dig, og sender mange tanker til dig og din familie.

    God jul

    Camilla

    SvarSlet
  13. Åh Line det er jeg dæleme ked af at høre. Håber det bedste for dig og din familie

    SvarSlet
  14. Åh nej søde Line, det er jeg virkelig ked af at høre. Men jeg er sikker på at du vender stærkt tilbage efter din behandling. Held og lykke med det hele og glædelig jul og godt nytår til dig og din familie <3 kh Sofie

    SvarSlet
  15. Kære Line
    Er meget, meget ked af at høre om din sygdom.
    Jeg sender mange gode tanker til dig og din familie og vil glæde mig til at komme tilbage til syskolen, når du er kommet til hægterne.
    Kærlige hilsener, Maja

    SvarSlet
  16. Hej Line,

    Jeg blev så ked af det efter vi mødtes forleden. Ønsker dig og din familie alt det bedste og håber, at I kan nyde juledagene og slappe af. Du er mere end velkommen til, at komme forbi til en kop kaffe!

    God bedring! Jeg glæder mig sådan til at se dig i front for syskolen til sommer :)

    De bedste hilsner,

    Martha

    SvarSlet
  17. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  18. Kære Line, Alt mulig held og lykke til dig! Godt Nytår, med alle ønsker for at du bliver rask hurtigt! Tanker til dig og din familie Jette

    SvarSlet
  19. Kjære Line, Så trist å høre. Jeg sender varme tanker herfra. God bedring til deg. Kram, Tina

    SvarSlet
  20. Kæreste kæreste Line. Det er jeg utrolig ked af høre. Jeg sender dig al god karma i verden. Knus Helle Sandby

    SvarSlet
  21. Åh, Line for pokker. Det er jeg sørme ked af at høre. Jeg håber du finder tryghed sammen med din lille familie og får knækket canceren. Mine bedste tanker. Maiken

    SvarSlet
  22. Åh, Line for pokker. Det er jeg sørme ked af at høre. Jeg håber du finder tryghed sammen med din lille familie og får knækket canceren. Mine bedste tanker. Maiken

    SvarSlet
  23. Kære Line
    Jeg har gået og tænkt på dig og ville så lige se om der var et nyt indlæg. Og det var der. Men hvilket et. Åh, smukke dejlige kvinde. Det der fortjener du ikke. Jeg ønsker dig alt det bedste. Og glæder mig til når syskolen åbner igen. For jeg savner dig og al din energi og kreativitet. Du er en ener. Og du skal nok komme stærk igennem det her.
    Et stort kram, Marie-Louise

    SvarSlet
  24. Smukke søde Line. Det har du ikke fortjent. Jeg håber du har mennesker omkring dig, der kan hjælpe dig til at have styrke og mod. De bedste tanker fra Karen

    SvarSlet