tirsdag den 13. oktober 2015

Bonnet

Jeg bruger i øjeblikket alt min tid på at sy ting og sager til bogen - her et lille forsøg, hvor jeg har eksperimenteret med at sy en helt tynd volumenvlies med ind i skråbåndet så det bliver mere volumiøst. Det ses nok ikke rigtigt på billederne - men det gør det når man får den i hånden - en lidt sjov (men også lidt besværlig) ekstravergant detalje som jeg er helt vild med. Jeg knokler på den gode pasform. Alle hoveder jo er så forskellige. Men inden denne lille bonnet kommer med i bogen skal den prøves af på en hel masse børn.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Lækker detalje i skråbåndrt Line! Dem er du simpelthen så ferm til, det der lille ekstra :-)

    Hvis du kommer til at mangle hoveder til at prøvekøre, så har jeg to. Eller, det har mine mindste børn. En på 4 mnd og en 2,5 år.

    Kh Maria
    (Husker du mig mon? Fra bloggerellas, og i sin tid også kunstfabrikken. www.meremaria.dk )

    SvarSlet
  3. Tak Maria:-) Selvfølgelig husker jeg dig! Dejligt at vide at der er små hoveder derude. To små???? Den sidste bebs har jeg helt misset:-) Stort tillykke. Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Line :-) Ja, to små - byggede lige én mere.

      Slet
  4. Hvor er den fin.
    Har desværre ingen små hoveder at sy til for tiden, og mine egne teenagere vil nok ikke finde sig i at jeg giver dem sådan en på :)

    Kh. Linette

    SvarSlet