mandag den 15. juni 2015

Oprydning - kom forbi.

Jeg er igang med en masse nye jakker hvilket betyder at jeg får en del af de gamle i overskud. Det er lidt forskelligt i str 36-46 Jeg sætter dem til salg på Instagram i løbet af ugen - men hvis du har mulighed for det, kan du komme forbi Syskolen idag fra nu af og til kl 16.30. Du er velkommen til at prøve jakkerne og de sælges idag for mellem 500 - 1500 kr. Har du lyst til at få syet din helt egen jakke, så tager jeg også gerne mod bestillinger i løbet af dagen - En jakke lavet efter dine mål og valgfrit print, koster 2600 kr. Adressen er Esbern Snares Gade 22, kld. Du dukker bare op:) Og husk at jeg stadig har mønstre til salg, hvis du har mod på at sy din egen jakke. Pt er nogle af størrelserne desværre pt udsolgt og jeg fylder først op igen efter sommerferien - så skynd dig ind og se om din størrelse stadig er på lager. Du finder mønsteret i min shop - du finder et link lige her til venstre (blogger opfører sig mystisk - jeg kan ikke linke osv her i indlægget)

3 kommentarer:

  1. Hej Line
    Har du nogke jakke i str 42-44? Jeg er meget interesseret
    Mvh Stine

    SvarSlet
  2. Nogen str 38/40? Gerne blomstret? Mvh Kamilla

    SvarSlet