tirsdag den 26. maj 2015

Fredagsfix + PDF


Kender I det, når man bare har sat lidt for mange skibe i søen.....eller hvad hedder det??
Har virkelig hvilkelig mange bolde i luften og har lidt svært ved selv at følge med.

Går bl. a. og roder med nogle PDF mønstre - det er godt nok ikke lige til for mig.
Jeg er teknisk set ikke særlig ferm, så jeg er ude i noget der.....på glat is!
Men lykkes det, så håber jeg at I vil tage godt imod det!?

Første mønster bliver nok et par bloomers for dem spørger i godt nok meget efter:-)

Husk at de sidste fredagsfix med ledige pladser er d. 26. juni  og d. 28. august.
Der efter træder nye regler i kraft.
Den største ændring er, at det pr. 1. september ikke længere vil være muligt at tegne mønstre af.
Har du et gavekort som du ikke kan nå at bruge inden 1. september - så giver jeg pengene tilbage.
Du er selvfølgelig stadig meget velkommen til at benytte dit gavekort til et fredagsfix, men efter d.1. september vil det være de nye regler som er gældende.

5 kommentarer:

  1. Hurra for PDF mønstre! Jeg håber det lykkes. Det vil være så fint at kunne købe sig adgang til dine mønstre, når man sidder herhjemme og vil igang med noget.

    SvarSlet
  2. Yaaaah!! :D Endelig går min drøm i opfyldelse! <3
    Beder til, håber på og krydser fingre for at Romper med vinger, Sienna, Lilly, Sofie, Anita, flæsekrave kjole også kommer på PDF'er :D :D :D :D !!

    SvarSlet
  3. jaaaa Line. Det bliver så godt. Og kom så snart til Odense igen :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder super godt! Jeg slår helt sikkert til når de kommer i shoppen!

    SvarSlet