fredag den 13. december 2013

Enfants Terribles

Jeg er så springfuld af forventning og har glædet mig til at dele den dejlige nyhed om at et nyt online magasin er født. Enfants Terribles som de to facinerende kvinder, Celine og Søs står bag.
Hvilken anden dag, end i dag hvor det er Lucia dag, kan det være mere passende at gøre det??
Jeg er solgt og kan slet slet ikke vente til næste udgave udkommer.
Endelig er der nogen som tør! Det er jo lige præcis sådan noget som det her, vi har brug for - at nogen tør gøre og vise noget som ikke bare ligner det alle de andre gør!!!!!. Tak til jer fordi i gør det, jeg bøjer mig i støvet. Magasinet er spækket med smukke billeder, stemninger, magi, ideer og masser af hjerte.
Jeg ved at de to damer har taget et hovedspring. Et hovedspring lige ud i det blå uden redningsvest på. De står for ALLE poster selv, de satser, de GØR det og dét er så mega sejt. Ønsker jer vild vind i sejlende. Følg med på deres blog mens vi venter på næste issue.



4 kommentarer:

  1. Det er nemlig bare så MEGA sejt og inspirerende! Og skønt at se noget helt nyt, og ikke bare noget der ligner det alle de andre laver:-)

    SvarSlet
  2. Du har så meget ret søde Line, de er for seje!

    Knus og dejlig weekend til dig, Karen Marie

    SvarSlet
  3. Tak for de rørende ord aller bedste Line <3

    Vi er dem der er hoppet <3

    SvarSlet