mandag den 4. november 2013

Elastik

Når der ikke rigtig er kunder nok i Syskole biksen, så må jeg jo forsøge at tjene mine penge på andre måder. Derfor vil jeg stille fylde min lille shop op med de forskellige ting, som jeg alligevel altid anvender på Syskolen og som der altid er efterspørgelse på.
Det kan være svært at nå i stofbutikker når man både skal passe job, børn og have en hobby - så det er oplagt at jeg begynder at tilbyde salg af diverse sytilbehør - så nu udvider jeg lidt hen ad vejen.
Som det første er der igen kommet super deluxe elastik i shoppen.
Jeg anbefaler det varmt hvis du er dødtræt af elastik som bukker på midten og som drejer rundt inden i løbegangen. Prøv det!

Husk at julen nærmer sig og hvis du skal nå at sy hjemmegjorte julegaver, må du hellere melde dig til en workshop fluks - gør det inden det er for sent. Jeg står klar til at hjælpe dig!

4 kommentarer:

  1. Jeg går ind for den ide... Sælg os endelig alle de ting vi står og mangler ;0) Det er sådan et gedemarked at finde frem til hvor man får fingrene i de bedste ting

    SvarSlet
  2. PERFEKT Line! Du måtte også meget gerne sælge sytråd, quiltelim, pladevat, liberty rester osv osv, jeg MANGLER et sted at købe den slags (som ikke er stof og stil)

    SvarSlet
  3. Det er rigtig dejligt, at du vil det. Også fordi det er så svært at finde de gode og lækre ting i almindelige forretninger.

    SvarSlet
  4. Hej Line
    Kan man stadig købe dine ting

    SvarSlet