torsdag den 31. oktober 2013

Fredagsfix

Jeg skal holde fredagsfix i morgen fra 9-16.
Vi bliver ikke så mange og jeg kunne virkelig godt ha´ drømt om nogle flere friske tilmeldinger, så hvis du har lyst så er der stadig ledige pladser at købe her

I morgen ved jeg, at en del har valgt at sy den nye Biblotaske.
Rigtig mange på Syskolen syer den lige i øjeblikket - den er også rigtig sjov at sy og du får et godt og anvendeligt produkt med hjem.

En af pigerne som går på Syskolen er i gang med at quilte en jakke og den har hun fået lov at tage med for at få færdig.
Den nye Lula kjole skal testes og et eksemplar af Lillys fødselsdagskjole ser muligvis også dagens lys.

Jeg glæder mig som altid!

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også super meget Line! Det bliver den skønneste ego-dag :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder så hyggeligt! Hvor dygtig skal man være til at sy for at melde sig til fredags fix?

    SvarSlet
  3. Du kan være både garvet og nybegynder - ALLE er velkomne!

    SvarSlet
  4. Hej Line.
    Nu kan jeg altså snart ikke strække den længere og MÅ snart have et fredagsfix! Kan desværre ikke i december, så vil bare høre, hvornår du lægger nye datoer op?
    Kærligst Dorte

    SvarSlet