tirsdag den 19. februar 2013

Quiltet i nye klær´

I weekenden skal jeg holde workshop. Jeg får besøg af det halve af Jylland og jeg ved allerede nu at der kommer godt gang i den med 8 ladies og deres symaskiner. Ideerne har fløjet over mailen og på instagram den sidste tid og det er endt med at den klassiske quiltede er blevet peppet lidt op, så den passer bedre til de unge smukke damer som jeg får besøg af:-)
Ida er en af dem som kommer i weekenden. Hun er én blandt fire, som jeg har valgt at inviteret for at lave lidt ekstra reklame for mine workshops. Ida, fordi jeg elsker hendes blog og hendes mod og så har det vist sig at hun er fuld af gode ideer og hun fik da lige sat fut i mig (altså helt frivilligt!)

Nu er jeg bare spændt på hvad de synes om sådan en weekend her i min kælder og om de kan nå det hele, for den er lige blevet en tand mere avanceret at sy.

Flot er den blevet med lynlåse i stedet for roleauer og slåede knapper.


11 kommentarer:

  1. ej det ser virkelig fedt ud. Nu kunne jeg godt finde på at lave mig en, den anden model var ligesom en anelse for konede til mig. FEDT FEDT FEDT!

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er den blevet lækker med lynlås! Cool update den har fået :-)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud med de lynlåse :)

    SvarSlet
  4. Den er fed Line.... Nu må vi se om de jyde hoveder kan imponere dig! Go' weekend til dig!

    SvarSlet
  5. Den er så supersupersmart! Jeg ville ønske, at jeg havde mulighed for at deltage på et af dine kurser - hmmm....måske ku' jeg ønske mig sådan et kursus i fødselsdagsgave.... grublegruble!

    SvarSlet
  6. wow hvor er den super fed!!! Jeg blir altså nødt til at få sparet sammen til en sy-weekend hos dig snart :-)

    SvarSlet
  7. Du er sgu så sød, så jeg sender lige et virtuelt smækkys!
    Jeg glæder mig helt vildt til at indtage syskolen sammen med det halve Jylland, og jeg er sikker på, vi får en fantastisk weekend! Er dog mere nervøs for mine egne syevner... ;) Men jakken er blevet SEJ med lynlåse!

    SvarSlet
  8. Den er sindssygt fin Line!! Åhh, jeg bliver nok aldrig færdig med workshops:-)

    SvarSlet
  9. Glæder mig kun endnu mere til weekenden efter du har kastet dig ud i projekt lynlås..;) Må se om evnerne slipper op før forelskelsen...:)

    SvarSlet
  10. du lokker Line... jeg kan høre en workshop kalde....den er da super flot!

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare VILDT lækker med lynlåse! Endnu en grund til, at jeg altså SKAL på kursus hos dig en dag.

    God syweekend. :)

    SvarSlet