søndag den 19. februar 2012

De mærkelige

Jeg ved ikke hvad der lige skete for mig??? Tror det var et eller andet forsøg på at lave noget knap så kedeligt og pænt til drengene??? Jeg kan forstår godt hvis i ikke helt kan følge med. Men ok, jeg så en lille fræk fyr for mig med tatovereinger på armene, i grøn stribet bluse, gule seler og leoshorts.
HVIS der er nogen som kan se det for sig og har (eller kender) en lille gut der passer ca str 3 år, så skriv en besked her og jeg sender shortsene til dig - for free!
Modellen er blevet rigtig god med bred linning, bag og sidelommer.
Nogen der er friske??

16 kommentarer:

  1. Jeg synes de er fine. Min mor havde på stedet købt dem til mig (fordi hun syntes piger i drengetøj var fedt :-) ) Min dreng er desværre to år for lille

    SvarSlet
  2. De er da så fantastiske... det vil være helt perfekte til min dreng, når vi tager en tur sydpå om 14 dage

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej nørkle tøs:-)
      De passer nok bedst en slank 3 årig. Hvis det er lige jer så send din adresse til marapytta@gmail.com
      Kh Line

      Slet
  3. Desværre, jeg kan ikke rigtig se det for mig :-)
    ..... glæder mig SÅ meget til dukkekursus.

    SvarSlet
  4. Hi Hi, jo jeg kan faktisk godt se det- men det er til en meget trendy dreng. Knus

    SvarSlet
  5. Jeg har en nevø der simpelthen ville knuselske dem ;0)

    SvarSlet
  6. DE ER DA TOP-SEJE og på ingen måde mærkelige. De er i hvert fald lige blevet godkendt af min 10-årige søn !!

    Hvor køber man skrumpe-pulver ???

    /Anja

    SvarSlet
  7. Jeg er frisk! Passer lige til min Oscar til sommer! Kan sagtens se dem for mig stylet på en god drenget måde :o) Oscar passer str. 3 år til sommer.
    Kh Berit

    SvarSlet
  8. Sylvester ville være SÅ sej i dem, hvis de ikke er snuppet, vil jeg meget gerne give min dreng dem på til sommer:-) HAn bruger str. 98 allerede, og er en dreng med lange ben, så de ville da være PERFEKTE:-)
    Uh jeg krydser fingre Line:-)

    SvarSlet
  9. Hi hi. Jeg synes de er vildt seje. Hvis jeg havde en dreng var jeg helt klart med :) Håber de finder en sej dreng at hænge på

    SvarSlet
  10. jeg synes altså de er fede!! Og kan sagtens se det for mig! ;-)

    Kig forbi min blog, og deltag i min give away hvis du har lyst :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  11. Min øjesten Oliver bliver dog kun 2 år men er en lang dreng .... jeg er bare SÅ vild med bukserne ... kan virkelig godt se ham i dem .... sikke en Tarzan og så hedder hans mor Jane ;o) .... Kh Irene

    SvarSlet
  12. Hahaha - godt forsøgt. MEN jeg tror Elias på 6 år ville føle sig lidt drag queen-agtig med det print :-)

    Dog mener jeg ikke, at der noget galt med snittet - det er lige i øjet!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  13. De er bare super skønne og jeg kan sagtens se min lille guldklump på knapt 3 år i sådan et par seje shorts, såå hvis de ikke allerede er afsat, vil jeg krydse finger for, at jeg er den heldige?? ;-)
    Kh. Kit (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlet
  14. Hej
    Sådan et par super shorts. Jeg kan sagtens forestille mig mit barnebarn i sådan et par.
    Kh Anne
    ahtimmermann@gmail.com

    SvarSlet