onsdag den 22. februar 2012

Anne Nowak - ledige pladser

Hun melder ellers normalt alt udsolgt, men på lørdag har du chancen for at være med på en af Annes fantastiske workshops, for der er ledige pladser.
Anne har værksted på Carlsbeg hvor der bare er så mega fedt og inspirerende, hun laver de lækreste tryk og hun er gude dygtig til det hun gør.  Jeg er meget stor fan og kan varmt anbefale en dag sammen med hende i hendes piplende kreative verden!
Jeg har selv prøvet det og gør det meget gerne igen! Du kan se billeder fra en skøn aften sammen med Rum11 og Anne.
Anne er min meget gode veninde, men jeg er på ingen måde bestukket til at skrive disse ord. Jeg mener virkeligt at det er hver en krone værd og jeg synes du skal forære dig selv en lørdag i himlen!
Du kan læse mere om workshoppen her og så ved jeg at du er meget velkommen til at skrive til Anne på anne@nowakcph.dk, hvis du har spørgsmål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar