søndag den 12. februar 2012

50´er kjole


12 kommentarer:

  1. Hvor er det flot Line.
    50´erne er et skønt årti, så fortsæt endelig i den stil.
    Måske jeg skulle komme videre med de strikkeopskrifter jeg længe har pønset på. Tingene er jo strikket, der skal blot skrives.
    Dorte

    SvarSlet
  2. Åhh, hvor er den fin!!
    Er det den, du også har mønsteret på i voksenstørrelse (som du syede til Camilla)?

    SvarSlet
  3. Mega, mega fint dukketøj. Gæder mig hver dag til 28. april og synes jeg er mega heldig at få sådannenogle fine mønstre til dukketøjet- måske der også kommer en suit med vingeærmer som dem, de har lavet i børnetøj? Knus Heidi

    SvarSlet
  4. Hvem der bare vare en lille dukke:-) Sikke noget fint tøj hun får Line, ELSKER stilen, som altid, hos dig!!

    SvarSlet
  5. Hun er så fin. Jeg glæder mig til at komme på kurset i marts.

    SvarSlet
  6. Hvor fine sager du tryller frem og dejlig stil, gid jeg også lige skulle sy noget dukketøj, så kom jeg forbi og legede med dig :0)

    dejlig mandag til dig - Knus Karen Marie

    SvarSlet
  7. Kære Line
    Dine sager er bare så gennemført lækre, jeg er helt vildt glad for vi får lov at kigge med. Tak

    SvarSlet
  8. Neeeeej, hvor er hun fin. Kan jeg bestille en i voksen størrelse:) Jeg ville ønske jeg kunne komme med på workshop, men det kan desværre ikke lade sig gøre i denne omgang. Øv bøv. Du er rigtig dygtig til at sy, synes jeg.

    SvarSlet