tirsdag den 1. marts 2011

Nu kan du gå til syning om dagen

Da aftenholdene er så populære og alt er totalt udsolgt, har jeg besluttet at oprette et enkelt daghold hver

TIRSDAG fra 10.00-13.00

Her kan du få lov at boltre dig i hele mit MARAPYTTA univers.
Du kan låne ALLE mine mønstre og du kan få alt den hjælp du har brug for, både som totalt nybegynder og som øvet. Alle niveauer er velkomne. Du kan sy til både piger og drenge eller til dig selv. Har du dine helt egne ideer hjælper jeg dig også gerne igang med dem.Der er kun plads til 6 på et hold, så der er masser af tid til hver enkelt. Du skal sjældent vente på at få hjælp.
Du skal selv medbringe symaskine, grej og materialer. Overlocker og mønsterpapir behøver du ikke slæbe med.

Kig HER og se hvad andre har lavet i min kælder.
Jeg starter blidt op med 3 dage i marts.
Første gang bliver 15/3, der efter 22/3 og 29/3
Pris 775 kr

Hvis det bliver en succes fortsætter jeg med moduler af 4 gange til 900 kr

Du melder dig til ved at skrive til marapytta@gmail.com, de første 6 får en plads.

6 kommentarer:

  1. Du er for sej Line... du har så mange jern i ilden.. det glæder mig. Knus C

    SvarSlet
  2. Super ide... Når jeg får en bedre ryg ... Så er klar... Held og lykke med det

    SvarSlet
  3. ville super gerne men har 2 konfirmationer til maj så jeg har ikke penge til det lige nu ej øv

    SvarSlet
  4. ååh Line, det lyder som altid for fedt! :)) Men men Sigurd er jo snart overalt, så også pas herfra :(

    Kh

    SvarSlet
  5. Gud, hvor er det sejt - den klæder hende også fantastisk!
    Du er bare så go!!!

    SvarSlet
  6. .... Ja denne kommentar skulle have været under "Sara!" :-)
    (ikke at liberty jakken ikke også klæder den lille cutie)

    SvarSlet