onsdag den 29. september 2010

Vinderjakken (quiltet voksen jakke #5)


Anne har fået sin velfortjente jakke, som hun vandt i min TUSIND TAK give away. Mit forsøg på at sige tak for hjælpen til de her fantastiske symaskiner, efter et hæsligt indbrud i sommers.

Du kan se hvor fin hun er i den her.

Endnu en gang tak til alle jer der hjalp mig. Jeg er så glad og taknemmelig for mine maskiner, de kører og QUILTER som en drøm!!!!

I øjeblikket er der åbent for bestillinger hvis du også kunne tænke dig en jakke. Prisen er 1990 kr og der er frit valg på alle hylder, du bestemmer selv og kan helt selv designe din egen jakke.
Jeg laver dem i str 34-46



4 kommentarer:

  1. Ihh, jeg er så glad for den Line:) Jeg har den på lige nu!

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre Anne:-) Du så også rigtig fin ud i den!

    SvarSlet
  3. Hvor ville jeg elske at være med på et af dine syhold... jeg savner dig kære Line..

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød, sødeste Christina!! Savner også dig. Lad os evt. snakkes ved senere idag! Kram

    SvarSlet