mandag den 9. august 2010

TUSIND TAK give away!


Her er et lille forsøg på at sige tak til ALLE dem som har hjulpet mig da mine elskede symaskiner forsvandt under et mærkværdigt indbrud på mit værksted.

De to FANTASTISKE kvinder, Christina og Wenche (som jeg slet ikke kendte i forvejen) stablede begge lynfluks to indsamlinger på benene, I har været min redning og jeg glæder mig sådan til at få lov at sige ordenligt tak til jer. Forhåbentlig snart.

Jeg har aldrig lavet en give away før, men nu synes jeg den rette anledning er der. Denne her give away er lidt særlig. Den er for dem der har hjulpet mig med at komme videreog bidraget til at jeg om ganske få dage vil gå ud og investerere i ny symaskine og ny overlocker!!!!! Det skal jeg selvfølgelig nok fortælle en hel masse mere om!
Jeg er jer så EVIGT TAKNEMMELIG. Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er og hvor mange rørte tårer jeg har grædt. Jeg er SÅ beæret og overvældet over det stærke sammenhold, al den menneskelighed og hjælpsomhed som blogland indeholder. Jeg troede aldrig at noget så vildt kunne overgå mig.

Alle der har bidraget må være med, i skal bare lige ligge en kommentar her og sige hej.
Jeg kan og vil ikke tjekke om i nu også har været med til at bidrage, det må være op til den enkeltes samvittighed.

Jeg vil gerne sy en quiltet jakke i valgfrit Liberty til vinderen.
Jakken kan laves i str 34-44

Vinderen trækkes mandag d 23. august kl 12.

Jeg håber ALLE når at se det her så i kan være med.
Tusind tusind tusind tak.
Ville ønske jeg kunne lave en gave til hver eneste af jer, men så ville jeg nok brække halsen!


46 kommentarer:

  1. Uhhh!!! what a give away- den må bare deltages i:0)

    SvarSlet
  2. Vil meget gerne deltage... er så glad for at jeg kunne hjælpe lidt :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Skønt at det kunne lade sig gøre, glæder mig til at høre om dine nye maskiner :)

    Jeg siger hej, og glæder mig som dig over sammenholdet her i Blogland :)

    SvarSlet
  4. Da jeg første gang læste dit indlæg om tyveriet foreslog jeg netop en indsamling, fordi det bare er så urimeligt, når ens levebrød bliver taget fra én. Men oven i købet taget fra én, der ikke er forsikret er jo tifold mere træls. Så derfor glæder det mig meget, at Christina tog bolden op og samlede pengene ind til dig. Det er skønt, at du kan få et lille tilskud fra os alle.
    Så et hej fra mig :)

    SvarSlet
  5. Selvom jeg faktisk var den heldige vinder hos Wenche/Tusindfryd - så satser jeg igen. For hold fast hvor vil jeg elske at gå i én af dine smukke jakker. Jeg synes at det har været fedt at hjælpe - selvom jeg ikke kender dig. Det er så fedt at Blogland bare har så mange kræfter og magiske evner...

    SvarSlet
  6. Jamen Line det vil jeg da selvfølgelig gerne deltage i, selvom jeg snart skal sy min egen jakke!
    Hvor spændende at du snart får nye maskiner, er meget glad på dine vegne.
    Når nu den her modeuge er ovre, så kommer Rose og jeg forbi med Lillys briller ikke!?
    Kys fra Gaia

    SvarSlet
  7. Jamen jeg har skam også købt lodder og jeg indrømmer gerne, at der røg lidt ekstra lodder, fordi jeg så gerne ville vinde den flotte gave hos Wenche. Men det gjorde jeg så ikke og kan så glæde mig over at beløbet går til nye symaskiner til dig ;O) Er der noget nyt om de grimme mænd, er de blevet fanget?
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  8. Det var så lidt vi kunne gøre for at hjælpe dig.
    Og må sige det er en fanastisk give away du kaster ud !
    Åh, tænk om jeg vandt :-)

    SvarSlet
  9. Åhhhhh....tænk hvis man skulle vinde sådan en smuk smuk jakke...suk!
    Synes at det var fantastisk at være en del af dem, der kunne hjælpe dig lidt videre...om end med et lille beløb.

    Her krydses fingre, arme og ben ;-)

    SvarSlet
  10. Er glad for at være i stand til at hjælpe når nogle har brug for det - Det er et priviligium som jeg er taknemmlig for.
    Jeg vil meget gerne vinde din smukke jakke

    Kh Laura, Busters mor

    SvarSlet
  11. Kære Line
    Dejligt at du snart får købt de nye maskiner, så du kan komme ordentligt i gang med at sy igen:) Det er så dejligt, når man kan hjælpe hinanden! Og nu krydser jeg bare fingre for, at jeg bliver den heldige vinde af din meget generøse give away!
    Kh Anne

    SvarSlet
  12. Det var så lidt! Mange bække små, danner med tiden den store å! Er det ikke sådan man siger? ;o)Er glad for at jeg har kunnet hjælpe lidt. :D

    SvarSlet
  13. Wow :) Men det var virkelig så lidt, og man skal hjælpe hvor man kan :)

    SvarSlet
  14. Wow sikken en flot gave, deltager gerne.

    SvarSlet
  15. Hej Line - Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor ulykkelig du har været, da din levebrød bliver stjålent fra dig.....jeg er derfor bare glad for vi kunne hjælpe dig på en eller anden måde, og her er Blogland jo virkelig fantastisk.

    Jeg drømmer om dine jakker, så jeg ville elske at gå rundt og se lækker ud i en af dem :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  16. Er glad for at kunne hjælpe dig på vejen gennem mareridtet.
    Har længe drømt om sådan en fin Libertyjakke.

    SvarSlet
  17. Det var en fornøjelse at hjælpe :-)

    KH Britta

    SvarSlet
  18. Ja, sikke mange skønne ting, der kommer ud af alle disse netværk her i Blog-land. Det er helt fantastisk! Jeg glæder mig over, at kunne hjælpe lidt på vej.
    Kh Stine.

    SvarSlet
  19. Kun glad for at kunne hjælpe ;0)

    SvarSlet
  20. Hej Line
    Fedt du snart har nye maskiner at køre løs på. Jeg ville elske at gå i en af dine über-skønne jakker!
    Kh Mette

    SvarSlet
  21. Kære Line,
    Jeg er så glad for at kunne stå sammen med alle de andre skønne damer og hjælpe! I samlet flok kan man simpelthen så meget! :-)

    Jeg glæder mig til at høre om dine nye maskiner.

    Kh Louise

    SvarSlet
  22. Glad for at du blev glad ;)

    SvarSlet
  23. Det var dejligt at hjælpe en smule. Skønt at du nu kan købe nye maskiner og sy dejlige jakker.

    SvarSlet
  24. Er rigtig glad for at jeg kunne være med til at hjælpe. Og hvem vil ikke gerne have fingrene i en af dine fine jakker?:)

    SvarSlet
  25. Sikke en kedelig historie, der er symaskine. Heldigvis har du dem tilbage at sige tak disse kære kvinder.
    Jeg har oversat til dansk, og jeg håber, at alle er godt. Great pels flot og meget god med kjole! Orla Kiely er kjolen?
    Regards,
    Bjør

    SvarSlet
  26. Jeg var bare glad for at kunne hjælpe dig. Det gav også mig en fantastisk dejlig følelse indeni, at vi i blogland kan stå sammen på den måde. Det er så fedt. Glæder mig til at se og høre om dine nye maskiner. Og jeg vil da helt vildt gerne vinde sådan en jakke. Wauw.
    kh Tine

    SvarSlet
  27. Er bare glad for at kunne hjælpe lidt og er glad for at høre, at der snart er nye maskiner på vej. Det fortjener du!

    Jeg vil elske at eje og ikke mindst bære en af dine smukke jakker...og så i Liberty...Wauv.

    SvarSlet
  28. Ih, altså.. Det er jo en fornøjelse bare det at kunne hjælpe en blogven i nød :) Og så ligefrem at få mulighed for at komme til at eje så smuk en beklædningsgenstand - Jeg snupper et lod med det samme :)

    SvarSlet
  29. Jeg kan ikke skrive noget som de andre ikke allerede har skrevet :-D
    Jeg er bare rigtig glad for at kunne hjælpe dig.

    Et lod og et hej fra mig :-D

    SvarSlet
  30. Ja, sammenholdet i Blogland det skal ingen tage fejl af. Og jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg siger at vi er glade for at kunne hjælpe ;)
    Et hej og et lod fra mig.

    SvarSlet
  31. Er glad for at kunne hjælpe lidt og håber du bliver glad for de nye maskiner.
    Nupper da også et lod, nu du byder;-)

    SvarSlet
  32. Så bra at det hjalp!! Jeg håper du får deg forsikring denne gangen! Selv om det er dyrt.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av den nydelige jakken :D

    SvarSlet
  33. Kære Line!

    Selv tak skal du have :O) Tillykke med dine nye maskiner - det er da for sindsygt, at sådan noget kan lade sig gøre. Fedt, at vi kunne hjælpe dig. Sådan en jakke vil jeg MEGET gerne vinde, så count me in ;O)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  34. Hvor er jeg glad for at høre at at vi kunne hjælpe dig, så du snart får nye maskiner igen :)

    Hvis jeg vinder vil jeg spørge om at bytte til en vest istedet ;)

    SvarSlet
  35. Hej Line !
    Dejligt at læse at du nu kan få nye maskiner :o)
    KH Jytte

    SvarSlet
  36. jeg fik simpelthen så frygtelig ondt af dig og var derfor så glad at Wenche fik stablet en indsamling på benene....

    og hvilken fornøjelse det er at læse, at du nu med bl.a mit bidrag kan købe maskiner til dit arbejde....

    malle

    SvarSlet
  37. Din historie gik lige i hjertet, så jeg blev nød til "spyttes lidt i bøssen". Dine kreationer er simpelthen fantastiske.
    Den eneste grund til at jeg glædes over at min 2 1/2 måneders gamle baby vokser med lynets hast er at jeg snart kan bestille en jakke hos dig ;-)
    Jeg glæder mig meget til at høre mere om dine nye maskiner... Knus Louise

    SvarSlet
  38. Hej Line

    Selvfølgelig skulle du have hjælp:) Glæder mig også til at høre mere om dine nye maskiner.

    Min kæreste var helt imponeret over den store deltagelse fra blogland. Det er et specielt sammenhold - vi er et kæmpe stort hold som står sammen selvom vi ikke kender hinanden. Det er flot!

    Deltage selvfølgelig i dine fine give away og er kun glad for at kunne hjælpe.

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  39. Kære Line

    Det er også helt utroligt, som alle ved at gøre så lidt kan ende med at samle så flot et beløb sammen! Jeg er kun glad for, at vi kunne hjælpe dig.

    Jeg vil mægtig gerne deltage i din giweaway, og synes det er en rigtig flot tak du laver.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  40. Var bare glad for at kunne hjælpe -og samtidig deltage i Wenches fantastiske giweaway.
    Sommerhilsner
    Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Kære Line,

    Jeg fandt først din blog da indsamlingen gik i gang - men var ikke et sekund i tvivl om at jeg ville hjælpe. Når pengene er små er noget af det første der spares på jo forsikring. Og det var så meningsfuldt at hjælpe dig i stedet for fremmede mennesker i fremmede lande (selvom dem giver vi sikkert også til alle sammen :-)
    Jeg er meget nysgerrig efter at vide hvilke maskiner du vælger og ud fra hvilke kriterier. Tror du at du kan få tid til at skrive lidt om det?
    Kærlig hilsen Susanne K, Lellinge

    sus.kjaer @ hotmail.com (udelad mellemrum)

    SvarSlet
  42. WOW, what a give away!!
    Livet er så fantastisk, og tænk hvad det dumme indbrud bragte med sig af gode ting:)
    Jeg vil ELSKE at få syet sådan en fin jakke, så ja tak til deltagelse i lodtrækningen.
    Kærlig hilsen Tina

    SvarSlet
  43. Da jeg leste om hva som hadde hendt deg måtte jeg bare hjelpe til på det lille vis jeg kunne, med å være med i lotteri. Jeg er glad for å lese at du har fått god hjelp fra mange hold og nå har fått deg noen nye maskiner, og at du har forsikringen i orden denne gang. :)

    SvarSlet
  44. Sikke en give away!!!
    Jeg vil meget gerne være med!
    Hvor er det skønt at læse, at du er glad igen. Og ja, der er altså et dejligt sammenhold i blogland!
    Tillykke med de nye maskiner. jeg håber de lever op til dine krav og forventninger, og at du får skabt en masse smukke sager på dem!

    SvarSlet
  45. Kære Line!

    Dejligt at høre, at du har fundet et par fuldgode erstatninger for dem banditterne rendte med.
    Den er super lækker din jakke.
    jeg ville elske at vinde den.
    Tanker fra
    Kristine

    SvarSlet
  46. Herlige quiltede jakker,
    - de er slet ikke til at stå for.
    Nu er jeg bare super-spændt på at se de nye kjoler...:-)

    SvarSlet