fredag den 16. juli 2010

Quiltet voksen jakke #1




Endelig har et længe ventet projekt set dagens lys. Den første voksen jakke bestilling er sendt afsted. Projektet har ligget og luret på mig i årevis.

Jakken er gennem quiltet. Der er brugt smuk smuk Liberty, en ny favorit ved navn Rossellie. De skønneste blå nuancer. Kanterne er mørkeblå Capel
Der er kræset om hver eneste detalje, Foret er de luxe kvalitet. Åndbar og krølfri. Bremsilk hedder det. Bare lige en tand mere lækkert end almindeligt foer.
Alle sømme er pænt skjult med bånd og knapperne er af træ og bryder fint.
Pasformen er perfekt og gennemarbejdet.

Ønsker du dig også en jakke så tager jeg gerne bestillinger. Du kan frit vælge Liberty fra www.fabriccompany.dk og jeg laver den i størrelserne 36-42. Du kan få den lige som du ønsker.
Prisen er 1900 kr inkl moms og forsendelse.

Jeg kan kontaktes på marapytta@gmail.com

Det nederste billede blev lige lidt mere farvelade end jeg normalt er vild med, men det var altså lige der spejlet stod og jeg synes det er meget godt at vise jakken på. Kvaliteten er vist heller ikke at prale af, men jeg håber I kan se det for jer?

Det er mit hyggehjørne på værkstedet hvor vi lige kan tage os en lur hvis vi trænger.

Kunne du tænkte dig at lære at sy en jakke til dig selv, så glæd dig. Snart præcenterer jeg min nye blog hvor jeg sammen med Hanne fra Asfalt udbyder alle mulige workshops. Bl.a afholder jeg en "Quilt din egen jakke workshop" i august.

Mere om det snart!
Håber du har lyst til at være med??

8 kommentarer:

  1. Den er bare über skøn Line... flot flot arbejde ;)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den flot!!!!
    Hmmm- det lyder meget interessant med den workshop!- er det noget man kan lære selvom man er total nybegynder i syning???

    SvarSlet
  3. Den er godt nok lækker Line.. Så flot!!
    Og utrolig fint stof..
    Nu kan jeg vist snart ikke holde mig længere for at få bestilt noget liberty;)
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. ÅH! Hvor er den LÆKKER!

    Jeg kan altså godt lide dit farveladebillede og jeg elsker den der Orla Kiely ting du har på!

    God weekend:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  5. Om jeg vil deltage?! Det kan du lige tro - især hvis det er i København og især hvis det er i aften/weekend timerne! :)

    Knus herfra

    SvarSlet
  6. WOW, så fin så fin!

    SvarSlet
  7. den er jo så mega smuk Line! Hvor jeg dog nærmest ryster efter at have læst om de lorte tyve.. har ikke fået læst det før nu, hvor er det bare synd altså.. Hvad sker der med denne verden?
    Med dit talent kommer du hurtigt videre, det jo kunst det der! Og din kjole er så yndig! Hvad er det for en?
    Må altså mødes en dag! ;) KH EMilie

    SvarSlet