mandag den 2. september 2013

Weekend Workshop

Jeg har fået rigtig mange mails fra alle jer, som ikke kan holde fri om fredagen, men som gerne vil på workshop. Jeg har også fået en del spørgsmål om en Århus workshop, men sådan en har jeg ikke lige på tapetet dette efterår.....måske senere....
Til gengæld har jeg nu planlagt en workshop her på Vesterbro og har fundet en weekend frem som jeg håber flere af jer kan bruge.
Det bliver weekenden op mod efterårsferien, lørdag d. 12. og søndag 13. oktober. Begge dage fra 9-16.

Hvis du vil være med så skal du købe din plads her


2 kommentarer:

  1. Heldige, heldige Københavnere! Hvem der bare boede i nærheden af Vesterbro!
    Jeg glæder mig til du igen kommer til Jylland, og krydser fingre for at det bliver i en weekend, hvor jeg ikke har planer der ikke kan aflyses :)
    Kolding er også en dejlig by til en workshop ;)

    SvarSlet
  2. Jeg går ind for Kolding - Det ar da dejligt tæt på for mig :0)

    SvarSlet