tirsdag den 20. november 2012

Good luck!


En af mine meget søde og trofaste elever gennem lang tid, skal idag til optagelsesprøve på CPH West, eller Teknisk Skole i Ishøj, som det hed den gang jeg tog min uddannelse som modelsyer.
Jeg er så mega beæret og stolt over at have været med til at inspirere og give mod til at tage springet.
Jeg krydser alt hvad jeg kan, du er så dygtig og du skal nok klare dig!!!!
Her er hendes sidste projekt - Rocker i uld. Faktisk vildt svær at sy pga materialet og den blev bare så flot!
Vi ses imorgen.

2 kommentarer:

  1. Det er der bare thumbs up for - både den uldne rocker og springet :-)

    SvarSlet
  2. Du er så sød Line ! Tak for inspirationen, jeg sidder lige nu og venter på at blive hentet ( sammen med en del andre MEGET unge piger ;-) ) og jeg er seriøst nervøs ! Glæder mig til vi ses imorgen, og det hele er overstået :-) Stort knus J

    SvarSlet