fredag den 26. maj 2017

Smagsprøve

Jeg holder åbent 3 eftermiddag/aftner hen over de næste par uger.
Vi mødes i kælderen og syer og du har måske lyst til at komme og snuse lidt til hvad Marapytta Syskole er for noget. 
Det koster 300 kr pr gang og du vælger selv hvor mange gange du har lyst til at komme.
Du kan købe din plads her

Måske skal du til bryllup til sommer og vil sy en kjole til dig selv?
Eller bare en rigtig blød og luftig sag til de varme dage i sommerhuset?

Caramel kjolen er et mønster som jeg har haft liggende i maaaaange år. Af en eller anden underlig grund har jeg aldrig fået syet den op og præsenteret den ordenligt.
Den er inspireret af en gammel Cacharel kjole som jeg en gang købte i dyre domme, men aldrig kom til at gå med fordi den simpelt hen ikke ikke klædte mig. Men den har fine detaljer som jeg har hevet med over i Caramel kjolen.
Jeg skal helt klart langt om længe selv have én og jeg er ved at sy den i noget rødt/lyserødt/gult Liberty - den skal med på ferie i det svenske i sommerferien.

Caramel kjolen har masser af rynk de helt rigtige steder. Fx er rynken rykket væk fra maven, så der ikke er ekstra fylde lige netop der hvor mange kvinder allerede har lidt ekstra.
Den kræver mere end én gang syning men den er til gengæld ikke så svær.

Jeg må sy nogle flere og tage nogle flere billeder af den på.

Jeg har også stadig et par ledige pladser på fredagsfix d. 2. juni og 23. juni. Du køber plads her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar