onsdag den 20. maj 2015

Partner!






Jeg hader teasere. Som læser er det som at få kastet sand i øjnene - bare irriterende. Hvad skal man bruge det til. Noget helt vildt spændende men mega hemmeligt....
Camilla og jeg fik vist lige kastet med lidt sand.....sorry.

JA! Vi har gang i noget - det har vi haft i mange år og nu gør vi ENDELIG noget ved det.
Vi har forsøgt at sætte ord på hvad det er vi har gang i og hvad det er vi kan sammen.
Vi har mega svært ved at formulere det, men det er en indforstået ting som vi har og som har været der siden vi mødte hinanden.
Det er noget med at vi elsker de samme ting. Vi elsker pæne ting.
Vi kan flippe og nørde helt vildt over de samme ting. Få hedeture og sommerfugle i maven, drømme, grine og græde over de samme ting.
Vi er frie fugle. Vi vil have det på vores måde og vi vil kæmpe for at det bliver sådan.

Vi har talt og talt og pludseligt stod det lysende klart hvad det er vi skal.
Vi vil lave bøger og magasiner. Helst i bunkevis!

10 kommentarer:

  1. Det lyder SÅ spændende!! Jer to sammen, så kan det kun blive godt. Æstetisk og smukt. Jeg glæder mig til bøger og magasiner i bunkevis!! Må klart have et signeret eksemplar af første udgivelse.

    SvarSlet
  2. Jubiiiiii 👌🏻 Det lyder fantastisk!!

    SvarSlet
  3. Uhhhh! Det lyder spændende! Glæder mig til at høre mere

    SvarSlet
  4. Lyder fantastisk! Sejt - det glæder jeg mig til at følge.

    SvarSlet
  5. Rigtig god ide. Der mangler så meget et godt blad med design og håndarbejde. Eller en bog med dine mønstre og sytips :-) Glæder mig til at se hvad I laver.

    SvarSlet
  6. Super spændende og et fantastisk match :0)

    SvarSlet
  7. Skynd jer:-) glæder mig allerede!

    SvarSlet
  8. Sejt!! Glæder mig til at følge Jer!!
    Tillykke, Kh Caroline
    http://carolineseverydaydelights.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Sejt!! Glæder mig til at følge Jer!!
    Tillykke, Kh Caroline
    http://carolineseverydaydelights.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Det lyder bare rigtig spændende :) - Glæder mig :)

    SvarSlet