tirsdag den 14. april 2015

Up date


Jeg går og overvejer om weekend workshops fortsat er noget for mig. Det er hård kost at være så meget væk fra familien. Til tider føles bægret fuldt og så kan det være tid til at tænke nyt og anderledes ....... og det går jeg og gør lige i øjeblikket.
Jeg har aflyst Århus workshoppen i maj da der pludseligt var mandefald og det føles ok - jeg har været afsted rigtig meget i det sidste år og Århus er muligvis mættet for mig:)

Jeg har længe haft en følelse af at det var tid til forandring. Mere præcist kan det ikke beskrives. Det er ikke noget konkret jeg har i ærmet, men jeg er moden til nye udfordringer - og når man søger dem så kommer de som regel!

Jeg holder fortsat fast i fredagsfixene - i hvert fald ind til efteråret.
Her får i lige en lille opremsning af hvad der er på programmet

0 pladser tilbage på fredagsfix i Odense d 22. maj - Udsolgt
0 pladser tilbage Kbh. d. 29. maj - Udsolgt
0 pladser tilbage på fredagsfix d. 19. juni  Udsolgt

Fredagsfix d. 28. august - Køb her
Fredagsfix d. 25. september - Køb her

Alle weekend workshops er pt taget af programmet. Jeg vil sikkert vende tilbage med en weekend i ny og næ, måske et par gange om året, men lige nu er der pause.



Som noget nyt, kommer det klassiske quiltede jakkemønster til salg inden længe. Jeg bliver ustandseligt bombarderet med mails fra interesserede læsere som gerne vil sy jakken, men ikke har mulighed for at komme på workshop, så nu har jeg besluttet at tilbyde mønsteret til alle jer ivrige jakkesyere.

MØNSTERET KOMMER DOG TIL SALG UDEN SYFORKLARING!!!!!! DET BLIVER KUN MØNSTERET OG DET SÆLGES ÉN STØRRELSE AF GANGEN.

Jeg skal lige have det ordenligt organiseret - men skriv en mail hvis du ikke kan vente.
Pris: 180 kr pr størrelse plus forsendelse.


3 kommentarer:

  1. Sådan et mønster kunne jeg godt være interesseret, men jeg kunne nu godt bruge en syforklaring for at sy den rigtig. Jeg var en af de uheldige som ikke kom på workshop i Aarhus...

    SvarSlet
  2. Bare du ikke lukker din syskole, så er det ok for mig :-)

    SvarSlet
  3. Øv jeg kom heller ikke på workshop så. Klikkede netop i d og at bestille til maj workshoppen i Aarhus. Jeg kan sagtens forstå din begrundelse. Meeen jeg blev nu ret ærgerlig. Håber alligevel du kommer forbi Aarhus, jeg er i hvert fald ikke mættet :-)

    SvarSlet