onsdag den 14. januar 2015

Jeg er ikke gravid.

Men jeg mangler elever på dagholdene, og jeg håber at jeg den næste tid kan lokke nogle af jer med på holdet!! Jeg har nemlig været flittig ved både tegnebord og symaskine og det er der kommet en masse nye sager ud af, i bitte bitte små størrelser. Alt er lavet i str 56/62-80.

Ammehjerne og/eller manglende erfaring, er absolut ingen hindring! Vi hygger os ret meget og babyerne kan som regel ret godt lide, at være med mor til syning. Du kan godt nøjes med at tage din gravide mave med eller bare komme og sy, i stedet for at gå på arbejde - babyer er ikke et must! ALLE er velkomne - også mænd!

Lige pt har jeg plads på begge daghold, om tirsdagen fra 10-13 - ulige eller lige uger.
Du kan starte med det samme, hvis du vil. Det koster 500 kr at gå hver anden uge.
Du kan læse lidt mere her eller skrive en mail hvis du har spørgsmål af nogen art.

8 kommentarer:

  1. Tro mig jeg er meget, meget fristet. Overvejer om februar kunne være en mulighed, men må man hoppe på en enkelt måned?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anne. Du er hjertens velkommen til bare at gå i februar! Kunne være hyggeligt! Kh Line

      Slet
    2. Super, kunne være SÅ fedt!
      Ser lige om det kan passe ind. Termin den 24, så gerne inden kan man jo sige.

      Slet
    3. Du siger bare til Anne!

      Slet
  2. Det er så fint det hele. Måske skulle man overveje en ekstra barsel?! Og flytte til Kbh?!

    SvarSlet
  3. Jaaa Christina. En lille nummer fire og så en flytning til Kbh - Hyyyyggeligt! Kram!

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle skønne ting, Line :-) Tager du alle mønstrene med til Århus? Sæt jeg kan presse et ekstra projekt ind...

    SvarSlet
  5. Altså....jeg har 10-15 store fede ringbind med mønstre så det kræver vist en lidt anden transport end DSB hvis jeg skal slæbe det hele med:-) Men du siger bare til hvad der frister så plukker jeg ud og tager med:-)

    SvarSlet