mandag den 22. september 2014

FINE fine kjoler i Enfants Terribles magazine

Jeg må lige blære mig lidt….
Jeg har syet to kjoler til online magasinet Enfants Terribles 6. issue.
De er syet af de vildeste 80´er gardiner som Søs (den ene halvdel af Enfants Terribles teamet) en gang har fundet på et loppemarked og som vist var startskuddet til Kawaii temaet i deres 6. udgivelse.

Celine Hallas (den anden halvdel af teamet)  har taget billederne - hun er fotograf (og min ven) og jeg beundrer hende for vildt. Hun er så dygtig. Jeg elsker at se på hendes billeder og glæder mig altid til der kommer nye.
Hun står bag flere af serierne i alle deres udgivelser.
Har du ikke allerede læst deres oline magasiner - så tag lige at få det gjort. Lav en kop kaffe og dyk ned i en verden som ikke ligner alle de andre. De bugner af inspiration, smukke smukke billeder og masser af kærlighed og farve på hverdagen. Det er så befriende smukt og man vil bare have mer´!

Husk at følge deres blog og find dem både på facebook og på instagram - de er værd at holde øje med!

1 kommentar:

  1. Elsker atså det der med at bruge et stof som var destineret til noget- og nu ender det (foreløbig) som noget andet- og så er der altså bare noget skønt over det der 80'er pastelfarvede..... eller jeg føler mig som teenager igen :-)

    SvarSlet