onsdag den 4. juni 2014

AFLYST
Der er stadig pladser på sommerens sidste workshop d. 5. + 6. juli - du køber din plads lige her.
En weekend workshop er helt perfekt at bruge på at sy en jakke til sig selv - lige i øjeblikket er dette  smukke stof tilbage på Shaukat.

Og så er der én enkelt plads tilbage til fredagsfix nu på fredag hvis nogen har fri fra arbejde?

Er der mon nogen som kender et godt sted i Odense hvor en Marapytta workshop kunne finde sted? Der skal være plads til 10 symaskiner og høje borde nok så alle kan klippe?????

12 kommentarer:

  1. Hej Line - åh, hvor jeg savner at sy. Jeg har desværre eksamen primo næste uge, så denne fredag får jeg ikke tid. Men jeg kommer meget gerne en fredag i august eller september - kommer der nogle datoer der? Mange sommerhilsner fra Helle Sandby - som savner syskolen og sin symaskine:-)))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Helle.
      Savner dig også her!!!!!
      Jeg har fix igen 11. juli og så kommer der helt sikker både i august og september. Datoerne er på vej:-)
      God dag
      h Line

      Slet
    2. Så kommer jeg:-))) Den 11 er jeg på ferie men i august regner jeg med at være klar. Det blir' sååååå hyggeligt. Knus

      Slet
  2. Jeg synes dine ting er så flotte, desværre er mit liv pt. ikke til at jeg kan forlade mand og barn i to hele dage til en sy-workshop. Jeg satser på det kan lade sig gøre om 3 år også ;-) Har du undersøgt kulturmaskinen i Odense? Det er temmelig centralt og de har rigtig fine faciliteter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britt.

      Jeg vil klart undersøge Kulturmaskinen. Tak for tip:-)

      Kh Line

      Slet
    2. Det ville være fedt med sy-kursus i Odense!

      Slet
  3. Sikke en flot jakke - har ofte sukket over at komme på workshop hos dig - men tiden er bare aldrig til det - ØV!

    har lige kigget inde på Shaukat og kan ikke finde stoffet som jakken er syet af, men der er også også vildt meget :) Kan du huske hvad det hedder eller under hvilken kategori, måske?


    KH Vibeke

    SvarSlet
  4. Hej Vibeke.

    Den hedder Denise Eva

    http://www.shaukat.co.uk/product/denise-eva-03632269d

    Kh Line

    SvarSlet
  5. Hej Line

    Det er så fedt at du undersøger muligheden for at holde workshop i Odense. Husk at jeg allerede har reserveret den første plads :-)

    Kulturmaskinen er et rigtig godt bud.
    Jeg kan se at Pårup aftenskole afholder deres sykurser i Bolbro Brugerhus http://www.bolbrobrugerhus.dk/index.php/startside.html. Jeg kender ikke faciliteterne, men mon ikke de er egnede?

    Kh Sofie

    SvarSlet
  6. Jeg er også Så meget med, hvis du kommer til Odense :)

    SvarSlet
  7. Jeg kommer også hvis du holder i Odense :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne reservere en plads på en Odense Workshop

    Kulturmaskinen, som andre foreslår. Ulempen er, at det er oppe i byen og hurtigt kan blive majet, majet dyrt i parkeringsafgift. Det er så nemt ifht toget.

    Der er to andre alternativer
    1) AOF har et kursuscenter på Hunderupvej. Der har jeg tidligere været på sykursus
    2) Kre-Stoffer stofbutik med syskole har på Stæremosegaardsvej, Odense M. Kyndbøl symaskiner er samme sted. De arrangerer kurser for Bernina. Er du heldig ville du måske kunne låne maskiner.

    SvarSlet