onsdag den 23. april 2014

Quiltet jakke

I denne tid bliver der syet quiltede jakker på højtryk.
Jeg er selv igang og går og udtænker hvordan min personlige skal se ud denne sommer.
Lige inden påske var Camilla så sød at tage nogle billeder af Lene iført nyeste skud på quilte stammen. Lene har gået på Syskolen og var frisk på en dag i Urbanplanen på Amager sammen med os.
Kunne du tænke dig at lære at sy sådan en jakke, skal du melde dig til én af mine weekend workshops. Der er et par enkelte datoer tilbage inden sommerferien med ledige pladser. Du kan vælge mellem:

eller 


13 kommentarer:

  1. Næh dog - ved du hvor stoffet et fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld. Dumt spørgsmål ;) hvad hedder det? er forelsket!

      Slet
    2. Kender desværre ikke navnet - men det er meeeeeega pænt og nok desværre udgået da den er fra sidste år. HAr haft det liggende længe. tjek evt ebay…..god jagt

      Slet
    3. KATRINE:
      http://www.ebay.co.uk/itm/LIBERTY-OF-LONDON-TANA-LAWN-FABRIC-DESIGN-Denise-Eva-1-9-METRES-GREEN-/201077788516?pt=UK_Crafts_Fabric&hash=item2ed12b8f64

      Slet
    4. Fornem service. Købt og på vej til lageret. Spændende hvor mange år den skal ligge der før den bliver brugt!

      Slet
  2. Sikken en lækkerhed!! Jeg er gået i den modsatte grøft - og har ikke quiltet, men har brugt mønsteret til en jakke i noget jersey-agtigt stof, MEN mon ikke jeg skal have lavet en quiltet mere til samlingen....måske i rød??
    Håber snart tiden og pengepungen passer sammen, så jeg kan komme ned i kælderen igen.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen. Smart at sy den i jersey. Et par stykker på syholdene har syet den op i bouclé uden quilt og gjort den sådan chanel agtig lækker. Du ved du altid er hjertens velkommen. KH line

      Slet
  3. Hvor er den quiltede jakke bare flot.
    Jeg må igang med at spare op til et kursus hos dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. p.s. jeg har reklameret for dit kursus på min blog idag.

      Slet
    2. Hej Lis. Det var da en smart måde at lave opsparing på, den må afprøves:-) Og tak for dine ord, du er mere end velkommen når glasset er fyldt:-) KH Line

      Slet
  4. Åh hvor er den dog smuk, den jakke!

    SvarSlet