onsdag den 16. april 2014

Enfants terribles

Hvis du ikke allerede har læst det nyeste issue - Chasing the sun - kan du meget vel bruge påsken på at bladre de 206 siders lækkerhed igennem. Damerne har gjort det igen. Denne gang endnu mere overvældende, SMUKT og berigende. 
Jeg bliver i bedre humør og er begyndt at se lidt mere lyst og farverigt på tingene siden det gratis online magasin, Enfants Terrible, blev født - De inspirerer mig helt langt ind i knoglerne. 
Denne gang, er jeg så mega herre stolt over, at have sneget mig med ind på forsiden, med en lille hue med ører - jeps, den har jeg syet….og jeg gør det gerne igen!
Du finder magasinet her og det er HELT gratis.

3 kommentarer:

  1. Flotte, flotte billeder :)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder, skønne modeller - din hue og Celines smukke pige, er en god sammensætning.

    /Christina

    SvarSlet
  3. Sød hat. Og tillykke med at du er på forsiden, det er fuldt ud fortjent synes jeg. Tak for tip til gratis blad. Jeg elsker alt der er gratis. også blade online.

    Kh. Lis

    SvarSlet