mandag den 17. marts 2014

Smukke Sverige

Billeder fra en helt fantastisk forårs weekend, langt langt ude i den dybe svenske skov, sammen med CamillaFrida og Lilly. Vi ved ikke helt hvorfor - bare noget vi ikke kan lade være med. Noget som opstår når vi er sammen og som nogen gange bare må ud. 
For nogle måneder siden lærte jeg Laila at kende. Laila har syet og samlet hele sit liv og hende skal I nok komme til at høre meget mere om. Vi fik lov at fylde bilen med nogle af hendes uendelig mange skatte og så fik pigerne lov til at gå amok i tyl, blonder og blomster. Det er der kommet en masse sjov ud af - bl.a. det her.

Det var lidt som at se køerne danse. De to små damer her, stod seriøst ikke stille i to sekunder. De hoppede og dansede rundt i den svenske skovbund af glæde - de blev i den grad sluppet fri!

Camilla har taget billederne og jeg sender min dybeste respekt efter hende! Du får altså mit hjerte til at slå lidt hurtigere. 


11 kommentarer:

  1. wauw nogle fine billeder. Især de to sort-hvide.

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukke billeder og piger! <3

    SvarSlet
  3. Det er virkelig smukke billeder. Begge I damer kan noget helt særligt, og kombineret bliver det helt magisk.

    SvarSlet
  4. Fantastiske billeder - det ser SÅ hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle vidunderlige billeder :-) det er da enhver lille piges drøm at få lov til at boltre sig i tyl og blonder, og så i smukke Sverige!!!

    SvarSlet
  6. Jeg mangler ord……..:0)
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  7. Der skal mere tyl ud i skovene! Det er jo rent eventyr!!

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fantastisk fabulerende billeder. <3

    SvarSlet