onsdag den 26. februar 2014

Voksen Lula

Nyt mønster på vej.
Lula kjolen i størrelse voksen.
Den er lidt svær. Tror ikke modellen klæder alle, især ikke brede hofter og så kræver den personlig tilretning - men er du frisk på det så er mønsteret lige rundt om hjørnet.
Syet i en tung jersey - du skal bruge 2-2,5 meter.

Lille update på mine mønstre.
Jeg sælger dem ikke.
Jeg har kun mig selv og min blyant og jeg kan ikke stå og kopiere så mange mønstre i hånden. Rigtig mange spørger og det er jeg rigtig beæret over, men det kan simpelt hen ikke lade sig gøre - med mindre du vil give en pris, der betaler min timeløn.
Og nej, jeg sælger heller ikke kopier af mønstre som jeg har fra fx. japanske bøger. Det er forbudt og du kan nemt selv købe bøgerne. Det store internet har tonsvis at byde på - så du må til tasterne og lede.

Til gengæld kan du kopiere marapytta mønstre selv, hvis du tilmelder dig en af mine workshops. Der er masser af ledige pladser hen over foråret. Du køber din plads i min shop.


2 kommentarer:

  1. Den er super smuk. Når jeg er kommet ned i vægt hen over sommeren, vil jeg gerne lave en sådan smuk sag.
    Det siger jo sig selv at du ikke kan kopiere fra bøger. Alle burde da vide at copyright er vigtig at overholde, ellers er der jo nogen som dør af sult.
    Dine kurser er et ønske for mit vedkommende, men om jeg nogensinde får et i gave må tiden vise. Måske jeg burde ønske mig gavekort og på den måde samle pengene sammen til et workshop. Det kunne være så sejt og lærerigt.
    God aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Rigtig flot. Jeg har (forholdsvis) smalle hofter - måske passer den mig. Jeg sender dig en mail snarest om en forhåbentlig tilmelding til nogle sydage hos dig!

    SvarSlet