onsdag den 5. februar 2014

Sy en taske

Skal man være dygtig til at sy for at gå på din syskole?
Det bliver jeg rigtig tit spurgt om og NEJ - det skal du slet slet ikke!!
Du må meget gerne melde dig, også selv om du har ti tommelfingre og ikke har været i kontakt med en symaskine siden 7. klasse.
På syskolen har jeg masser af projekter for en nybegynder.
Et godt nybegynder projekt kunne være at lære at sy en taske som denne - den er nem og anvendelig. Det handler blot om at finde et smukt stykke stof. Jeg har fundet mit i den lokale genbrug.

Du kan sy tasker til hele familen, fx. på et fredagsfix d. 21. februar - hvor der stadig er plads.
Det koster 800 kr og vi syer og hygger igennem fra 9-16. KØB din plads her

DU er velkommen.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt net, Line. :)

    Det er et rent eldorado af idéer, at jeg endnu ikke har lagt mig fast på, hvad jeg skal sy til workshoppen. Én ting er sikker; Nemlig, at jeg glæder mig rigtig meget til en weekend i din kælder. :)

    SvarSlet
  2. Vil bare som tidligere elev hos Line tilføje, at det er SÅ rigtigt det hun skriver ovenfor, og at det alledejligste er at man kommer hjem med et produkt, som ser yderst proff ud, selvom man ikke er inkarneret syerske. Og hun har en fantastisk evne til at udfordre en lige præcis når man har brug for det. Har til dato ikke lavet en eneste ting på syskolen, som jeg ikke stolt kan vise frem.

    Line er bare den bedste og mest inspirerende sylærer....

    SvarSlet