onsdag den 4. september 2013

Gamacher

Jeg har lige syet en ordentlig bunke gamacher til Lilly, men øv hvor er det svært at finde stof.
Normalt er jeg ikke vild med det de tilbyder i stof2000. Prisen hænger slet ikke sammen med kvaliteten og det meste kan ikke ret godt kan holde sig i vask, men jeg synes faktisk de har nogle ok jerseyer lige nu. Disse har Lilly selv valgt og så har jeg også lavet en bunke ensfarvede og de er stadig pæne efter vask.

Husk at du kan finde en DIY på hvordan du nemt og hurtigt selv laver et mønster og syer gamasher her

3 kommentarer:

  1. Jeg er SÅ glad for dine DIY'er, men lige præcis DENNE har jeg virkeligt lært meget af. Den måde at sy elastikker så elastikken bliver ved med at sidde pænt, er supersmart.
    Og jeg må igang med gamasherne - snart....

    SvarSlet
  2. Hej Rosanne. Det er jeg bare simpelt hen så glad for at høre!!!! Dejligt at det kan bruges og ALTID dejligt med respons. Så får jeg lyst til at lave mere! Kh Line

    SvarSlet
  3. Jeg siger også mange tak for dine DIY'er. Så skønne!
    Jeg har faktisk syet en kjole til mig selv i det stof her i sommer (viscose jersey). Jeg synes desværre den er kommet til at se forvasket ud allerede efter første vask. Til gengæld synes jeg deres high twist viscose jersey er god efter vask.
    Tak for at du deler ud af din kreativitet!
    kh Ditte

    SvarSlet