mandag den 16. september 2013

Baby baby

Små futter til baby! Nyt mønster på syskolen.
Mønsteret er egentlig et mønster fra en bog, men det var spækket med fejl så jeg er startet forfra og har nu lavet mit eget. Det findes indtil videre i to størrelser. Det skal lige prøves af på en baby og heldigvis har jeg besøg af et pat stykker på det nye daghold.

Er du interesseret i at gå til syning om dagen så skriv en mail til mig. Hvis jeg kan samle lidt flere er der nemlig nok til at starte endnu et daghold op inden længe.

Og så lige en sidste info, der er kun to pladser tilbage på fredagsfixet d. 4. oktober. Køb din plads herhvis du vil nå at have en plads


1 kommentar:

  1. Mand hvor er de kære!

    Har desværre ikke kursusmulighed. Men hvis du beslutter at sælge mønsteret er jeg så klar!

    SvarSlet