mandag den 18. marts 2013

Skal du med?

Tjek lige den her labre larve, i mors hjemmesyede Marapytta jakke, ud.
Billedet er lånt på Instagram og ejer af både datter og syevner er min dejlige trofaste elev Louise.
Der er én enkelt plads tilbage på fredags workshoppen d. 19. april.
Maj er udsolgt - men d. 7. juni kan du godt nå at få plads.
Tak for alle tilmeldingerne - det er vildt fedt!
På en fredag kan du ikke nå at sy voksen jakker, men er du lidt ferm kunne denne jakke sagtens være en mulighed - så er forårsjakken i hus?
Det er min veninde Christina som har slået genistregen på mønsteret til Syskolen, se hendes søns jakke her . Min version af "drengejakken" finder du her.


6 kommentarer:

  1. Åh, hvor er den fin i det blomstrede print! Wow! Man skal nok ikke være lige så skildpadde-agtig som jeg for at sy den på en fredag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er slet ikke så svær at sy, når Line er i nærheden.. Det er sku' en meget lækker datter jeg har ;-).

      Slet
    2. Den er slet ikke så svær at sy, når Line er i nærheden.. Det er sku' en meget lækker datter jeg har ;-).

      Slet
    3. Det er det helt bestemt!!
      Jeg frygter slet ikk for sværhedsgraden, men jeg går bare helt ned i gear når jeg syer, det er meget meditativt, men også meget langsomt.

      Slet
  2. Jeg gad SÅ godt...hvis det altså ikke var for det der hverdagsarbejde, der simpelthen tager for meget af ens tid...

    SvarSlet
  3. Hvor er hun skøn, Louise:-) Fik du mit link til strikkebutikken? Kærlige hilsner, Lene

    SvarSlet