torsdag den 28. februar 2013

Renovering

Den quiltede jakke har været helt utrolig populær lige siden jeg startede syskolen for et par år siden. 
Den har løbende været udsat for små og store rettelser, både på pasform og syteknikker.
Det er faktisk langt fra den samme jakke og de samme teknikker som den gang jeg startede.
Lige nu gennemgår den kære jakke endnu en stor renovering i samarbejde med Nanna - og så må jeg vist forsøge at slutte fred med den og vende min energi mod nye ting til Syskolen. Her efter tror jeg nemlig ikke der kan gøres mere. Snart er det den perfekte jakke med den perfekte pasform. Teknikkerne sidder i skabet og finishen bliver så lækker den kan blive.
Lige i øjeblikket syer rigtig mange af mine dejlige elever forårsjakker til dem selv i et hav af forskellige udgaver og vil du også sy en jakke selv, er det muligt både på syholdene og på de workshops jeg holder i weekenderne.

1 kommentar:

  1. De indlæg der har været om jakken på de forskellige blogs, fornemmer man virkelig, at kursisterne er glade for modellen, og det er sjovt at se, hvordan de gør den helt personlig med deres valg af stof.

    Mona

    SvarSlet