lørdag den 19. januar 2013

I love BRODERI - lær det af Karen Marie Dehn

Jeg er vild med broderi.
Det er ikke så tit  jeg brodere og når jeg gør, er det mest korssting for jeg kan jo så godt lide alt det der er snorlige. Men i dette nye friske år har jeg tænkt mig på flere måder at være lidt mere løs i håndleddene og freestyle lidt mere. Inden for lige præcis den genre kender jeg jo tilfældigvis mesteren Karen Marie, og i løbet af foråret kunne jeg tænke mig at snige mig med på en af hendes lækre broderi workshops. Jeg har været med før men kan mærke at jeg trænger til mere for at få det skudt ordenligt igang.
Læs om Karen Maries broderi workshops her og som noget nyt er der workshops for lettere øvede hvis du har broderet eller været med før. Læs her
Jeg anbefaler det varmt og det er jo ingen hemmelighed at vi har brug for jer for at holde hjulene igang - så tilmeld jer fluks ved at skrive en mail til kontakt@karenmarie.nu

Før jul lavede Karen Marie dette helt fantastiske broderi på en af mine små mini sweats. Inspirationen er fundet på Pinterest hvor linket desværre fører én ud i det blå og jeg kan ikke rigtig finde andre oplysninger end at det har været et kit man en gang kunne købe.
Pænt er det og jeg kunne tænke mig at lave min egen version på en sort sweat og holde farverne på broderiet i sorte, grå, sølv og brune farver.

Tjek mit Pinterest embroidery board, det er ikke inspiration der er mangel på!


5 kommentarer:

  1. Den er SÅ fin :-) Og jeg kan bestemt også anbefale Karen Maries kurser, har selv været på 2 af dem og det er vidunderlig selvforkælelse!!

    SvarSlet
  2. Den er lige blevet top opgraderet!

    God weekend

    KH

    SvarSlet
  3. Den er fantatisk! Og jeg E L S K E R din ide om en 'voksenudgave' i sort med sorte, grå og sølv broderisting!!! Havde ellers tænkt mig at lære at strikke, men nu kan jeg ikke slippe tanken om at brodere en sweat, mon jeg overheoved finder tid til noget af det...

    SvarSlet
  4. Wauw, hvor ser det godt ud, får (også) helt lyst til at læse at brodere! Glæder mig til sy workshop :)

    SvarSlet
  5. Tak sødes Line for de smukke ord, glæder mig til du kommer med og broderer på din sorte sweat - den lyder jo for lækker :0) knus Karen Marie

    SvarSlet