mandag den 17. december 2012

Hurra! - flere julegaver

Stor dag. Hurra!
Jeg har knækket lynlåskoden i de her små tasker. Sådan rigtigt. Ikke mere noget med grimme klumpede hjørner. Nu bare helt perfekt med foer og hele pivtøjet. Så kan der videreudvikles. Ved ikke hvorfor jeg altid har sneget mig uden om lige præcis denne udgave af lynlås. Måske fordi jeg bare ikke kan ha´ når det ikke sidder lige i skabet. Jeg vil ikke kalde det nemt, jeg har sprættet op mindst 10 gange for at få det perfekte resultat - men nu kan jeg og skal da lige har syet en bunke i forskellige størrelser til at forære væk i julegaver.
Jeg har brugt noget kraftigt møbelstof, Liberty foer, 25 cm lang lynlås og tynd pladevat fra City Sycenter.

28 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nemmere sagt end gjort, den er indviklet:-) Men jeg tager den med i overvejelserne!

      Slet
  2. Enig med Mette! Det kan jeg slet heller ikke finde ud af. Men jeg bliver lidt beroliget af at høre, at det også kan drille dig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er desværre heller ikke nem, det er noget med at sy millimeter hysterisk præsist for at få det pænt i enderne.

      Slet
  3. Uha Line, jeg har også altid haft en svaghed for den slags mormor blomster ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt solgt over det. Har to puder i min seng med dette blå smukke stof!

      Slet
  4. Svar
    1. Hvis jeg kan finde ud af at forklare det enkelt med billeder og ord så gør jeg det gerne en dag når jeg ikke ved hvad jeg ellers skal lave:-)

      Slet
  5. Så er jeg sku næsten nød til at komme på sykursus hos dig, for den kæmper jeg også med.
    Tror bare ikke manden og tiden er med på den inden jul:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tror jeg da næsten også du er Pia:-)

      Slet
  6. Så fin :) Har også tit klumpehjørne-problemet, så del endelig din hemmelighed hvis du har lyst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam ikke hemmeligt, bare lidt svært at forklare over en computer:-)

      Slet
  7. Hvor er den flot. Jeg er helt vild med blomster stoffet.

    (måske en lille DIY, når du får tid ? )

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv helt forelsket i stoffet, og som sagt laver jeg gerne en DIY en dag hvis jeg kan finde ud af det....men det er ski ikke så nemt lige at lave:-)

      Slet
  8. Hvem der bare var på julegave med dig... Bare det var mig

    SvarSlet
  9. Jeg kan ikke lige overskue flere på min julegaveliste da datoen jo sniger sig ind på os med raske skridt. Men jeg kunne da sagtens finde på at lave flere gaver i januar og jeg bytter gerne med overraskelser fra Fabechs Fabrik??!!! Ku det ikke være hyggeligt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line, det lyder som en plan. Der kommer en overraskelse til dig i løbet af januar. Det kan man også godt bruge i den mørke måned.

      Slet
  10. Det ser pænt ud. Jeg bruger de lynlåse, man kan klippe i. Bruger gerne en der er for lang. Syr "ender" af stof på lynlåsen (ligesom hvis man forlænger lynlåsen). Så lukker den pænt, men hullet er selvfølgelig lidt mindre.

    SvarSlet
  11. Den kode gad jeg også godt knække! Skøn taske :-)

    SvarSlet
  12. Jeg bliver også altid vildt irriteretpå mine klumpe hjørner så ville elske at få en diy...

    SvarSlet