tirsdag den 20. november 2012

Få en plads allerede nu - nye workshop datoer for 2013

Her kommer som lovet en hurtig oversigt over workshops i det nye år.

2012:
8. + 9. december:
Har lige en enkelt plads tilbage på sidste workshop i dette år. Vi syer alt muligt. Jeg forestiller mig at der skal laves en masse julegaver!

2013:
19. + 20. Januar:
København
Blandet workshop

2. + 3. Februar
Århus
Quilte jakke workshop
FÅ PLADSER TILBAGE

23. + 24. Februar
København
Blandet workshop

9. + 10. Marts
København
Blandet workshop

6. + 7. April
Århus
Quilte jakke workshop

27. + 28. April
København
Blandet workshop

25. + 26. Maj
København
Blandet workshop


Vil du sikre dig en plads skal du tilmelde dig nu, ved at skrive til marapytta@gmail.com.
Alle workshops koster 2250 kr, du skal selv medbringe symaskine, materialer og madpakke.
Så snart betalingen er registreret er pladsen din. Pengene returneres kun hvis du melder afbud senest 30 dage inden mødedato.

På workshoppen har du mulighed for at bruge alle mine mønstre (kun quiltede jakker i Århus med mindre du har været med før)  Jeg hjælper, vejleder og deler ud af alle tænkelige tricks. Du får mønsteret med hjem på alle de ting du når at sy i løbet af weekenden.
Når tilmelding og betaling er på plads, vejleder jeg og sender materialelister ud til hver enkel ting du ønsker at sy.

Alle spørgsmål er velkomne!

Tilmelding på marapytta@gmail.com






5 kommentarer:

  1. Uh ha nu frister du Line, Jeg skal lige kigge i min kalender;-)
    Tak for sidst, det var en rigtig hyggelig weekend, og jeg er så glad for min jakke, den har været i brug flere gange allerede. Jeg har skrevet om weekenden på min bette blog.
    God tirsdag
    Karen

    SvarSlet
  2. Ju huu... har sendt dig en mail - Sofie

    SvarSlet
  3. Ih hvor er det hyggeligt at du kigger forbi Østjylland.
    Har du overvejet at lave en begynderweekend i det østjyske?

    SvarSlet
  4. Kan man få lov at quilte jakker i københavn, selvom man ikke har været med før?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for Søren da, det kan man da i den grad få lov til!

      Slet