fredag den 11. maj 2012

Prisen stiger

På mandag stiger prisen på de quiltede jakker.

Hvis du skal nå at have din helt egen personlige quiltede Marapytta jakke for 2000 kr, skal du købe og betale den i løbet af weekenden, via mit netshop.

Hvis du betaler, så kan vi efterfølgende aftale stof, størrelse o.lign.

Jeg køber stof hos Shaukat, hvor du frit kan vælge den Tana Lawn du bedst kan lide.
Jakken får et almindeligt acetat foer og ensfarvede bomuldskanter eller kanter i samme stof som selve jakken.

Lyst foer er ikke muligt at få med i dette tilbud (forklaring følger)

Jakken kan prøves på Vesterbro københavn hvis du gerne vil det. Jeg er her dagligt samt ons+torsdag aften.

Du kan måske lade dig inspirere lidt her, hvor jeg har samlet de jakker jeg lige kunne finde i min computer.

Værsgo´  bestil!


3 kommentarer:

  1. Helt i orden med prisstigning. Du laver verdens mest omhyggeligt syede jakke - kvalitet koster, sådan må det være ;-)

    SvarSlet
  2. De er SÅ smukke.. Har netop set en i levende live idag, hos Christina/Badelma Badutski, og jeg var dybt imponeret.. Virkeligt fint snit og gennemført.. :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil bare sige at den er FANTASTISK. Jeg bruger min konstant. Hver en krone værd!!

    SvarSlet