mandag den 7. maj 2012

Odense - jeg har brug for jeres hjælp!!

Jeg er kommet til at shoppe på nettet.....nye stole til værkstedskøkkenet - manglede dem virkelig!
Jeg havde vist hovedet under armen og blev lidt for ivrig med mine bud, for stolene står nu og venter på mig i Odense.
De er købt og betalt og skal "bare" afhentes hos Lauritz.com i Odense og på en eller anden måde hele vejen til Vesterbro.
Og så tænkte jeg på, om der mon var en venlig sjæl i Odense, som havde lyst til at hjælpe og som tak komme på workshop på min regning, i juli?? Eller måske du ønsker dig en Marapytta kreation af en eller anden art vi kan bytte med?? Det er ok hvis de skal stå i din garage el.lign ind til det flasker sig at de kan komme til Kbh. Kan du hjælpe, så skriv til marapytta@gmail.com

Nuuuj hvor jeg krydser fingre!!

12 kommentarer:

  1. vil gerne trykke på en LIKE knap, smil

    SvarSlet
  2. Åhh jeg krydser fingre for at jeg ikke er nødt til at benytte mig af fortrydelses retten De SKAL til Vesterbro.

    SvarSlet
  3. Åååh, jeg ville give min højre arm for at bytte med en workshop, men tror sgu ikke jeg kan lokke manden til Odense :/

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt htente dem og have dem stående indtil du finder nogen der kan køre dem til KBH. Send mig en mail på frk.storm@gmail.com

    SvarSlet
  5. Så kan jeg hente dem I Odense, og køre dem til København :) jeg har sendt dig en mail

    SvarSlet
  6. I er nogle schatzebasser!!
    Mailer lige til jer og laver en koordineringsplan:-)
    Hurra for blogland!

    SvarSlet
  7. Dejligt at læse at tingene kan lade sig gøre på den måde :-)
    Tillykke med stolene.

    SvarSlet
  8. Hej Line.
    Jeg ville også kunne hente dem i Odense, Da jeg skal på marked derovre i slutningen af maj. Men det ser ud som om du har fundet dig en hjælper, elles skriver du bare.
    Dorte

    SvarSlet
  9. Øv Øv, den byttehandel ville jeg gerne have lavet:-) Hvis det ikke skulle lykkedes med koordineringen alligevel, så melder jeg mig gerne til at køre dem til Kbh. for dig. Jeg skal der over d. 20. maj.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Super fede stole... og super fedt samarbejde i blogland!

    SvarSlet
  11. Super fantastiske stole - de er bare skønne og farven giver lige en mere på forårsbarometeret. Hvis du nu skulle gå hen og fortryde, vil de helt sikkert finde sig godt tilrette i mit hjem ;D

    De bedste hilsner
    Madam Mertz

    SvarSlet
  12. Kan godt forstå at du bare måtte eje dem. De er helt fantastiske

    SvarSlet