torsdag den 26. april 2012

Workshop og stop for bestillinger

Jeg har lige brug for at få pusten. Jeg sidder og laver bestillinger i lange baner og nu skal der lige en pause til. Det er især de quiltede jakker i er vilde med og det forstår jeg godt. Den er uundværlig i en hver garderobe, i hvert fald for mig. Jeg boer i mine hele sommeren!
Jeg er meget meget glad for at I kan lide det jeg laver og har lyst til at købe det, men lige nu sætter jeg den på pause for også at få tid til andre ting.

Til gengæld kan du komme på Marapytta sommercamp og sy en jakke til dig selv???
Sidste år var det en stor succes. Mange var friske på at bruge et par dage af deres sommerferie i min kælder, så jeg gentager det gerne i år.

Hvis du vil være med så er datoerne fastsat til torsdag og fredag d 12.+13, juli, begge dage fra 10-17
Prisen er 1950 kr, hvilket betales ved tilmelding.
Du skal selv medbringe symaskine, materialer og madpakke.

Tilmelding på marapytta@gmail.com hvor spørgsmål også er meget velkomne!

Vi du se flere jakker så klik her




1 kommentar:

  1. NØJ jeg er glad for jeg nåede at få min bestilling med:-) Jeg ved ærlig talt heller ikke hvordan jeg har klaret mig uden en quiltet jakke indtil nu;-)

    SvarSlet