onsdag den 4. april 2012

Natkjole

Lilly har brug for en ny natkjole, så jeg tester lige den nye raglan i lang version uden elastik i ærmerne. Forestiller mig at det er rarest at der ikke er noget der strammer når hun skal have sin nattesøvn.
Stoffet er florlet blød stribet bomuld. Jeg har en del meter liggende, så går du på et af syholdene, kan du købe stof til at sy en natkjole magen til.
Der er i øvrigt ledige pladser på tirsdagsholdet hvis du skulle have lyst. Skriv blot til marapytta@gmail.com og tilmeld dig. Du kan læse mere om syskolen her

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Den må være skøn at sove i.. Det kan være jeg skal investere i stof til sådan en når jeg snart kommer - yeah:)

    SvarSlet
  2. Det tror jeg helt sikkert den er! Forestiller mig den er helt perfekt når nætterne bliver lidt lunere. Du er i hvert fald meget velkommen til at købe noget af stoffet når vi snart ses! God påske.

    SvarSlet
  3. Sådan et par stykker må jeg lave til mit barnebarn. Jeg vil gerne købe stof til 2, str 6-7 år :-)

    SvarSlet
  4. den er kommet på to-do listen efter påske :-) så fin

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

      Slet