onsdag den 9. november 2011

Karen Marie

Da jeg startede med at blogge for ca 2 år siden var det Kare Marie som var mit forbillede. Jeg drømte om at undervise i det jeg er god til og holde workshops ligsom hende. At jeg er endt med at have et tæt forhold til Karen Marie, både på det professionelle plan, men at vi også følger med i hinandens hverdag, er en kæmpe gave. Håber det fortsætter i det uendelige.
Hanne har interviewet Karen Marie og som hun skriver så er jeg også kæmpe fan. Karen Marie er så fandens sej.

Læs interviewetrum11 bloggen og tjek alle de skønne billeder som Camilla har taget af prinsessen over alle broderi prinsesser!

1 kommentar:

  1. Ih altså - tak søde og i den grad i lige måde, dejligt at være en del af din hverdag!

    Knus og dejlig workshop i dag - Karen Marie

    SvarSlet