torsdag den 15. september 2011

Nye bukser til de smalnumsede

Lilly går ikke med bukser - basta!
På trods af dette standpunkt, som har været meget fast og bestemt i flere år, har jeg alligevel fået hende overtalt.
Problemet har helt klart været at bukserne tit er for store så hun drukner i stof. Pludderbuksr som drejer, fylder og generer.
Jeg har efter flere forsøg arbejdet mig frem til en helt enkel og smal model UDEN hængerøv men til gengæld MED lommer.  
Den er godtaget - hun er overtalt og vi kan lunt gå efteråret i møde.


Og se lige....endnu en udgave af det fine tryk som Anne har lavet til Lilly.
Har hørt at der kun er én plads tilbage på hendes oktober workshop, så skynd dig hvis du går med tanker om at melde dig.

3 kommentarer:

  1. Fine bukser, og 1-0 til dig for at du har fået hende i bukser trods flere års modstand.
    Det tror jeg desværre ikke jeg kan lokke igennem til det 5-årige pigebarn herhjemme, uanset pasformen og fine detaljer. Ifølge Alma, går piger ikke i bukser - basta! Det hjælper så heller ikke, at stort set alle pigerne i børnehaven går i nederdel eller kjole.

    SvarSlet
  2. -Og forøvrigt lækker bluse. Sej vinkel på det nederste billede, og der er da vist potentiale til nye tryk i de fine tegninger.

    SvarSlet
  3. Lille lækker bukse-numse :0)

    Dejlig søndag til jer - Knus Karen Marie

    SvarSlet