torsdag den 25. august 2011

Voksenvest

Første færdigsyede prøve - vest med fine vinger.

10 kommentarer:

  1. Åh, hvor er den fin! Overvejer seriøst et weekendkursus så jeg kan afprøve nogle af de smukke mønstre og forbedre syteknik. :)

    Caeser printet er virkelig godt i den farvekombi. Har ikke set den variant før...

    SvarSlet
  2. Virkelig smuk!
    Er pænt 'træt' af min højgravide status her i efteråret, så det nok bliver lidt svært med et weekendkursus... Kunne være så lækkert...:)

    SvarSlet
  3. Den skal jeg lave, så snart jeg er færdig med toppen og nederdelen med stjerner, så skal jeg lave den vest! :-)

    SvarSlet
  4. Nej hvor er den blevet top lækker! Skal snart lave sådan en til mig selv ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke en sød vest. Jeg er vild med flæsen- virkelig en god detalje. Jeg gad godt et af dine weekend kurser for at få ny inspiration men desværre bor jeg i nordjylland.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Hvor ser den lækker ud, dejligt med lidt efterårs farver...;)

    SvarSlet
  7. OMG Line! Den er fantastisk! Kommer der veste til salg eller er den kun til brug for syholdene?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Jeg ville ønske jeg havde råd til at forkæle mig selv med sådan et kursus.

    den er virkelig flot, er det en mønster man kan købe et sted.

    Vh Sara

    SvarSlet
  9. Det var da virkelig en fin farvekombi! Og smuk vest - jeg er helt vild med de små vingeærmer.

    SvarSlet
  10. Tak alle sammen!
    Den kan sagtens bestilles hvis man ikke kan leve uden og en workshop ikke er en mulighed!

    SvarSlet