onsdag den 3. august 2011

Er gået i gråt

På vej ind for at hente mere arbejde svingede jeg lige forbi Skjalm P. Her fandt jeg stof til vores sofa/briks der hjemme. Endelig! Har ledt efter det helt rigtige i noget der ligner et år. Det er knap så lyst som på billedet - meget pæn grå skibs kanvas! Juhu! Vil bare har det hele i gråt lige for tiden. Fandt også mine gaaaamle grå sandaler frem i morges, desværre klemmer de lidt så lige nu trisser jeg rundt på bare tæer på vores GRÅ (og dejligt kølige) gulv nede i Rum11 og venter på alle sypigerne som kommer tilbage fra ferie idag!

3 kommentarer:

  1. Gråt er flot :-) spændt på at se det færdige resultat! Go fornøjelse med dit Baum projekt! Kh Kira

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem fra ferie. Grå er en fantastisk farve; en af mine yndlingsfarver.

    SvarSlet
  3. looking good. glæder mig til vi ses i næste uge :)

    SvarSlet