tirsdag den 10. maj 2011

Venter på tirsdagspigerne

Jeg er klar til at byde første hold velkommen i de nye lokaler. Tirsdagsholdet er de heldige som får lov at indvie det dejlige nye Rum11. Er ret sikker på at det blir godt - vi er selv meget tilfredse!
Er du i nabolaget så kig forbi den nye adresse, Esbern Snarres Gade 22 og sig hej!
Hvis du drømmer om en plads på et af syholdene så kan jeg skrive dig på ventelisten. Læs mere om syskolen her
Jeg har før skrevet at der ville komme ekstra pladser når vi flyttede, det gør der desværre ikke alligevel. Vi synes ikke rigtig der er plads nok, så vi bliver ved med "kun" at være 7 på hvert hold. Jeg ved til gengæld at der er nogle stykker som holder op hen over sommeren og så bliver der plads til nye! Send mig en mail på marapytta@gmail.com så sætter jeg dig på listen.

4 kommentarer:

  1. Hej Line !
    En skam at man bor i Jylland !

    Jeg vil lige sige at jeg fik min Liberty rester igår Mange tak :)
    KH Jytte

    SvarSlet
  2. Ej, hvor lyder det bare hyggeligt:)

    SvarSlet
  3. Det ser TOTALT hyggeligt ud! Kommer gerne i mogen:o)
    Kys

    SvarSlet
  4. Øj. øj, Glæder mig meget til HÆKLEKURSUS kommer på programmet!!!!!!!!

    SvarSlet