mandag den 18. april 2011

Bukseudsalg #1

SOLGT
Jeg har besluttet at sætte forårsbuksesæsonen igang med et lille bukseudsalg hen over påsken.
Sælger ud af dem jeg har på lager for 500 kr plus forsendelse.
Da det er udsalg er der deværre ingen returret.
Særbestillinger får du for 700 kr plus forsendelse hvis bestillingen ligger i min indboks inden påsken er ovre. Efter påske vil prisen igen lande på 900 kr.
Vil du har fingrene i et af parrene så hold øje med bloggen og skynd dig at send mig en mail til marapytta@gmail.com. Sælger dem efter først til mølle princippet.

Første par kommer her....et par i Liberty - et ukendt print - str 38.  Dobbelt elastikløbegang og skrålommer. Pris 500 kr plus forsendelse. Ikke mulighed for genbestilling da jeg ikke har mere stof.


1 kommentar:

  1. Øv, at det ikke lige er en størrelse mindre - jeg kan så godt li' det stof:)

    SvarSlet