mandag den 14. februar 2011

Special price for you

Jeg har haft alt for travlt den sidste tid og har slet ikke fået gjort ordenlig reklame for den næste børnetøjs workshop som jeg afholder 26+27 februar. Egentlig havde jeg besluttet mig for at aflyse.

men...

Efter de mange rocker henvendelser og den udsolge quilte jakke workshop har jeg besluttet mig for at invitere inden for til en omgang blandet landhandel.
Man kan altså både sy børnetøj, rockerjakke og quiltet jakke.
Fordi det er i sidste øjeblik er prisen kun 1700 kr ( så det er lidt billigere end en ren jakkeworkshop som normalt koster 2000 kr)
Vi mødes i weekenden 26+27 feb fra 9-17 på mit værksted på Vesterbro
Prisen inkluderer frokost og diverse forplejning.
Symaskine og materialer skal man selv medbringe.

Send mig en mail hvis du vil sikre dig en plads - marapytta@gmail.com
Du er også velkommen bare at maile spørgsmål hvis der er noget du vil vide!

Jeg er lidt usikker på hvor meget mere workshop jeg får holdt hen over foråret. Det slider på familien at være så meget væk i weekenderne så det bliver måske lidt mere sparsomt med det i fremtiden.
I får lige smukke Anne Dorte i Rocker jakken en gang til!

3 kommentarer:

  1. Ej, jeg ville så gerne med, men tiden og finanserne er ikke til det nu. Jeg krydser fingre for, at der kommer en rocker-workshop til - det kunne være rockersejt ;)!

    SvarSlet